გაკვეთილის
თემა
|
,,მონოთეისტური რელიგიები.”
|
სწავლების საფეხური
|
საბაზო, VIII
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
11
განსაკუთრებული საჭიტოების
მოსწავლე არ არის.
|
მიზანი
|
განმარტავს მონოთეისტური და მსოფლიო რელიგიების
არსს
მუშაობს ისტორიულ წყაროებზე
ირჩევს საჭირო ინფორმაციებს ისტორიული წყაროებიდან
ასაბუთებს რელიგიების გავლენას ადამიანთა მშვიდობიან
თანაარსებობაზე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა და აქტუალობა,
|
გაკვეთილი
აქტუალურია საჭიროებიდან გამომდინარე.გაკვეთილი მოსწავლეს
გამოუმუშავებს საჭირო უნარ-ჩვევებს.დაეხმარება ცოდნის
რეალიზაციასა და გაგებაში , თუ
რამდენად მნიშვნელოვანია ადამიანების მშვიდობიანი თანაარსებობისთვის.
|
კავშირი საგნებთან
|
გეოგრაფია.
|
ე.ს.გ მისაღწევი შედეგები
|
ისტ.VIII. მოსწავლეებს შეუძლია
არსებული თთრელიგიური სისტემების
კლასიფიკაცია და მათ
შორის არსებულ მსგავსებებსა და განსხვავებების გააზრებას.
მოსწავლე
განმარტავს ცნებას “მონოთეისტური” მსჯელობს მსგავსებებსა და განსხვავებებზე.
მოსწავლე
აანალიზებს , თუ რას ნიშნავდა
ხალხებისათვის ერთი ღმერთის
რწმენა.
მოსწავლე
იკვლევს თუ რატომ
არის ბიბლია იუდეველებისა და ქრიტიანების საერთო
თხზულება.
|
წინარე ცოდნა
|
იციან
რა რელიგიები არის
მსოფლიოში გავრცელებული. რომელია მათი
სახელწიფო რელიგია და მათი წარმოშობის
ისტორია.
|
რესურსები
|
რუკა,სახელმძღვანელო, რვეული,კომპიუტერი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
A ფაზა. გაკვეთილს
ვიწყებ საშინაო დავალების
შემოწმებით, გონებრივი იერიშის
მეოდით.(5წთ).
შემდეგ
მოსწავლეებს ვაცნობ ახალი
გაკვეთილის თემას ,,მონოთეისტური რელიგიები”. კლასი იყოფა
სამ ჯგუფად და თითოეული
ჯგუფი ასრულებს მითითებულ დავალებას 3წთ.
პასუხობენ
შეკითხვებს:
1.გაიხსენონ რა იციან
მსოფლიოში
გავრცელებელი რელიგიები შესახებ.
2. განმარტონ რას ნიშნვს ,,მონოთეიზმი” და ,,პოლითეიზმი”12წთ.
B ფაზა.
თითოელ ჯგუფს ვაძლევ
სხვადასხვა დავალებას.
ერთი ჯგუფი
მუშაობს ერთ წყაროზე ,მეორე მეორე
წყაროზე, მესამე კი რუბრიკა
,,ეს საინტერესოა”-ზე. მოსწავლეები 10 წუთის განმავლობაში მუშაობენ
დავალებაზე.
თითოელი ჯგუფი
აკეთებს პრეზენტირებას დავალების
.15წთ.
c.ფაზა
კლასი
აფასებს წარმოდგენილ პრეზენტაციებს -უსვამს
შეკითხვებს პრეზენტაციის ავტორებს.
მსჯელობენ თემის ირგვლივ და
აკეთებს დასკვნებს.10წთ.
გაკვეთილის
ბოლოს ვაძლევ საშინაო
დავალებას დაწერონ
თემა: “რელიგია და სახელმწიფო”.2წთ
|
გაკვეთილის გეგმები
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment